Yıl Sonu Favorilerim: 2017 / Kitap - Film - Dizi

Yeni bir yıla girmişken, geçtiğimiz yılda en sevdiğim kitaplar, filmler ve diziler ile ilgili bir liste yapmak istedim. Çok ayrıntılı olarak açıklamaktansa, sonradan bakıp hatırlamak için yaptım listeleri. İçlerinde sevdikleriniz veya ilerde sevecekleriniz vardır umarım. 2018’de favori seçemeyecek kadar, birini seçersek diğerlerinde aklımız kalacak kadar güzel kitaplar okumayı, filmler-diziler izlemeyi dilerim herkes için…

Not: Yıl sonu favorilerimi kendi içinde beğeni durumuma göre sıralamadım. Ayıramadığım için okuma veya izleme sırama göre listeledim.

2017’de okuduğum en güzel 10 kitap

  1. İmkansızın Şarkısı – Haruki Murakami
  2. Mülksüzler – Ursula K. Le Guin
  3. Gurur ve Önyargı – Jane Austen
  4. Kabuk Adam – Aslı Erdoğan
  5. Puslu Kıtalar Atlası – İhsan Oktay Anar
  6. Beni Asla Bırakma – Kazuo Ishiguro
  7. Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu – Italo Calvino
  8. Sabırsız Yürek – Stefan Zweig
  9. Aeden – Azra Kohen
  10. Vejetaryen – Han Kang
2017’de izlediğim en güzel 10 film

  1. La La Land
  2. Arrival
  3. Captain Fantastic
  4. The Man from Earth
  5. Before Sunrise / Before Sunset / Before Midnight
  6. Only Lovers Left Alive
  7. Kimi no na wa
  8. That Sugar Film
  9. Garden State
  10. Eyes Wide Shut
2017’de izlediğim en güzel 5 dizi

  1. 13 Reasons Why
  2. Stranger Things
  3. Mindhunter
  4. Sense8
  5. Because This is My First Life
Sevgiler,

Bujo of Books...

Yorumlar

  1. Hepside güzel seçimler barındırıyor. Filmlerde izlemediğim çokmuş, bir ara kendime vakit ayırabilirsem izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, izlerseniz beğenirsiniz umarım :)

      Sil
    2. Şu aralar çok yoğunum. Müsait olduğum bir zamanda izlerim inş :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Midhunter dizisini ben de çok merak ediyorum. Şu sıralar Black Mirror'ı bitirdim, artık ona başlayabilirim sanırım :)
    Seçimleriniz güzel olmuş, içlerinde benim de okuyup izlediklerim var. Haruki Murakami gibi örneğin; bu aralar çok fazla kişiden duydum, artık bu yazarı okumaya başlasam iyi olacak :)
    Esen kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Mindhunter izlemesi biraz zor olsa da baya güzel bir dizi bence. Black Mirror’ı ben de izliyorum ama son sezonunu henüz bitirmedim, inşallah yakın zamanda bitirebilirim :)

      Sil

Yorum Gönder